Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.kazatu.kz/jspui/handle/123456789/244
Название: Маркетинг
Авторы: Ахметова, Д.Т.
Нұрмағанбетов, Қ.Қ.
Абдикаримова, Г.А.
Ключевые слова: маркетинг тұжырымдамасы
тауарлық саясат
маркетингтік жоспарлау
Дата публикации: 2015
Издательство: С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті
Краткий осмотр (реферат): Оқу құралы бәсекелестерді басып озуға мүмкіндік беретін, нарықтың болашақтағы үдерісін алдын-ала білетін, жарнаманы жақсартатын, сатуды ұлғайтатын және тұтынушылардың ықыласын нығайтатын табысты маркетингтік шешім мысалдарын құрайды. Оқу құралы барлық экономика мамандықтары студенттеріне, магистранттарға, ЖОО оқытушыларына және кәсіпорындардың маркетингтік салаларындағы басшылар мен қызметкерлерге арналған.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kazatu.kz/jspui/handle/123456789/244
Располагается в коллекциях:Книги и главы книг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
AkhmetovaDT_M.pdf
  Restricted Access
Маркетинг1.67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.