Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.kazatu.kz/jspui/handle/123456789/244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАхметова, Д.Т.-
dc.contributor.authorНұрмағанбетов, Қ.Қ.-
dc.contributor.authorАбдикаримова, Г.А.-
dc.date.accessioned2020-10-26T09:04:40Z-
dc.date.available2020-10-26T09:04:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://repository.kazatu.kz/jspui/handle/123456789/244-
dc.description.abstractОқу құралы бәсекелестерді басып озуға мүмкіндік беретін, нарықтың болашақтағы үдерісін алдын-ала білетін, жарнаманы жақсартатын, сатуды ұлғайтатын және тұтынушылардың ықыласын нығайтатын табысты маркетингтік шешім мысалдарын құрайды. Оқу құралы барлық экономика мамандықтары студенттеріне, магистранттарға, ЖОО оқытушыларына және кәсіпорындардың маркетингтік салаларындағы басшылар мен қызметкерлерге арналған.ru_RU
dc.language.isokzru_RU
dc.publisherС. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университетіru_RU
dc.subjectмаркетинг тұжырымдамасыru_RU
dc.subjectтауарлық саясатru_RU
dc.subjectмаркетингтік жоспарлауru_RU
dc.titleМаркетингru_RU
dc.typeУчебникru_RU
Appears in Collections:Книги и главы книг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AkhmetovaDT_M.pdf
  Restricted Access
Маркетинг1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.