Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.kazatu.kz/jspui/handle/123456789/244
Title: Маркетинг
Authors: Ахметова, Д.Т.
Нұрмағанбетов, Қ.Қ.
Абдикаримова, Г.А.
Keywords: маркетинг тұжырымдамасы
тауарлық саясат
маркетингтік жоспарлау
Issue Date: 2015
Publisher: С. Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті
Abstract: Оқу құралы бәсекелестерді басып озуға мүмкіндік беретін, нарықтың болашақтағы үдерісін алдын-ала білетін, жарнаманы жақсартатын, сатуды ұлғайтатын және тұтынушылардың ықыласын нығайтатын табысты маркетингтік шешім мысалдарын құрайды. Оқу құралы барлық экономика мамандықтары студенттеріне, магистранттарға, ЖОО оқытушыларына және кәсіпорындардың маркетингтік салаларындағы басшылар мен қызметкерлерге арналған.
URI: http://repository.kazatu.kz/jspui/handle/123456789/244
Appears in Collections:Книги и главы книг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AkhmetovaDT_M.pdf
  Restricted Access
Маркетинг1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.