Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.kazatu.kz/jspui/handle/123456789/1565
Название: Agrarian marketing
Авторы: Shulenbayeva, F
Temirova, A
Ключевые слова: marketing
agribusiness
Marketing strategy
Дата публикации: 2020
Издательство: S. Seifullin Kazakh agrotechnical university
Краткий осмотр (реферат): The essence, features, basic concepts, principles and functions of agrarian marketing has been examined in this study guide. The mechanisms of its interaction in the market, the terms and methods of marketing research are presented, the objective necessity of using marketing in the economy of agricultural production is grounded. The theoretical part is presented in three chapters, each topic of which ends with control questions to consolidate students' knowledge. The fourth chapter presents marketing tools for grain production in Kazakhstan. The fifth chapter sets out the basic methods of state regulation of the agricultural sector in the midst of transition to a market economy.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kazatu.kz/jspui/handle/123456789/1565
Располагается в коллекциях:Книги и главы книг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ShulenbayevaF_AM.pdf
  Restricted Access
Agrarian marketing2.73 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.